Учитель - не просто професія, це покликання
"Успіх приходить до того, хто робить те,
що найбільше любить"
(М.Форбс)
(М.Форбс)
Робота, що пов'язана з
викладанням, завжди вважалася дуже складною, але в той же час поважною
діяльністю. Дуже точно про вчителя писав відомий поет С.Л.Соловейчик: «Він актор, але його глядачі і слухачі не аплодують
йому. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його
пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися. Де
ж йому взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в самому собі, тільки у
свідомості величі своєї справи».
Викладання вимагає повної самовіддачі, цілковитої
витрати розумових, фізичних та духовних сил, учитель зобов’язаний бути дуже
тонким психологом, щоб уміти розпізнати найкращі якості та схильності у свого
учня та допомогти їх розкрити. Педагог завжди намагається знайти індивідуальний
підхід до учня, бо кожна дитина має свій неперевершений та дивовижний талант
від природи, а головне завдання вчителя - допомогти розкритись його здібностям.
Ще з дитинства я мріяла стати вчителем. Мені
подобалось передавати свої дитячі знання друзям, відчувала, що вони мене
розуміють. Усі свої шкільні роки ця мрія не покидала мене. Мрія здійснилася: в 1999 році
закінчивши математичний факультет Ужгородського державного університету, була
призначена вчителем математики Нижньоворітської ЗОШ I-III ступенів.
У далекому 2000 році розпочала виконувати
обов’язки голови шкільної методичної професійної спільноти вчителів природничо-математичного циклу.
А в 2001 році отримавши новий наказ вчителя математики та інформатики, я також була призначена завідуючою кабінетом інформатики.
У 2007 році з метою здобуття додаткової кваліфікації “Викладач інформатики” продовжила навчання в УжНУ і рішенням Державної екзаменаційної комісії 21 червня 2008р. мені було присвоєно додаткову кваліфікацію "Викладач інформатики".
У цьому ж році пройшла чергову атестацію, її результат – присвоєння педагогічної категорії "вчитель І категорії". Була нагороджена Грамотою відділу освіти Воловецької РДА.
В 2013 році, пройшовши наступну чергову атестацію, мені було присвоєно педагогічну категорію "вчитель вищої категорії" і яку успішно підтвердила в 2018 році.
У номінації "Вчитель інформатики" була лауреатом районного етапу Всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2008" та "Учитель року – 2013". За час виконання мною обов’язків голови методичної професійної спільноти вчителів природничо-математичного циклу щорічно організовую проведення тижнів математики та інформатики. Виступаючи на шкільних засіданнях професійних спільнот, ділюсь досвідом роботи.
А в 2023 році, пройшовши наступну чергову атестацію, мені було присвоєно звання "Старший вчитель".
На даний час працюю над проблемним питанням "Застосування педагогічної технології "Створення ситуації успіху" при викладанні інформатики".
На мою думку, відносини між учнем та вчителем ніколи не бувають повністю рівними: на це впливає і різниця у віці, і неоднаковість життєвого досвіду, і різниця поколінь. Але я впевнена на 100%, що рівність повинна проявлятись у взаємоповазі, взаєморозумінні, відкритості та щирості. Кожна дитина шукає у вчителі кращого друга та наставника, звернувшись до якого, вона може розраховувати на те, що її вислухають, зрозуміють, сприймуть всі її проблеми та дадуть цінну пораду. Адже педагог – це не просто тітонька, яка вчить рахувати та писати, це значно більше.
Викладання – це щоденна підготовка вчителя до уроків, підбір цікавого матеріалу, зацікавленість своїм предметом, додаткові знання та головне – вміння легко та якісно донести їх до дітей.
Немає коментарів:
Дописати коментар