I. Інтегрована тема «Зміни»
Урок 1.Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. У комп’ютерному класі. Властивості об’єктів і їх моделей. Групи об’єктів за одною спільною ознакою.Інтерактивна вправа 1
Урок 2.Поняття про інформацію. Сприймання інформації людиною. Види інформації за способом сприйняття (зорова, слухова, дотикова, нюхова, смакова).
Інтерактивна вправа 2
Інтерактивна вправа 2.1
Інтерактивна вправа 2.2
Урок 3.Подія, послідовність подій. Укладання послідовності кроків
Інтерактивна вправа 3.
Інтерактивна вправа 3.1
Інтерактивна вправа 3.2
Урок 4.Просте впорядкування даних
Інтерактивна вправа 4.
Інтерактивна вправа 4.1
Інтерактивна вправа 4.2
IІ. Інтегрована тема «Факти і здогадки»
Урок 5.Збирання даних (фото-, відео-, аудіо-, текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, їх фіксування на носіях (папір, флешка тощо). Збереження даних та інформації на носіях. Приклади доступних носіїв.Інтерактивна вправа 5
Інтерактивна вправа 5.1
Інтерактивна вправа 5.2
Урок 6.Правдиві та хибні висловлювання. Факти та вигадка. Припущення і фантазія. Прогнозування розвитку подій (казки, мультфільми, готові програми, ігри), порівняння результатів відповідно до висловлених припущень
Інтерактивна вправа 6
Інтерактивна вправа 6.1
Інтерактивна вправа 6.2
Урок 7.Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі. Створення найпростіших моделей (із підручних матеріалів, конструктора тощо та за допомогою цифрових пристроїв).
Інтерактивна вправа 7
Інтерактивна вправа 7.1
Інтерактивна вправа 7.2
Урок 8.Використання і пояснення готових схем, таблиць, понятійних карт для організації зібраної інформації.
Інтерактивна вправа 8
Інтерактивна вправа 8.1
IІІ. Тема місяця: «Територія»
Урок 9.Передавання інформації в сучасному суспільстві. Програми та пристрої для спілкування в інтернеті, у безпечних онлайнових і офлайнових середовищахІнтерактивна вправа 9
Інтерактивна вправа 9.1
Інтерактивна вправа 9.2
Урок 10.Програми та інструменти для створення простих зображень. Перегляд та використання простихінформаційних продуктів
Інтерактивна вправа 10
Інтерактивна вправа 10.1
Інтерактивна вправа 10.2
Урок 11.Читання інформаційних знаків. Створення власних. Орієнтування за допомогою інформаційних знаків та позначок на цифрових пристроях і у доступному середовищі
Інтерактивна вправа 11
Інтерактивна вправа 11.1
Інтерактивна вправа 11.2
Інтерактивна вправа 11.3
Урок 12.Інформація для дітей і дорослих, приватна, особиста, сімейна, колективна, публічна
Інтерактивна вправа 12
Інтерактивна вправа 12.1
Інтерактивна вправа 12.2
IV. Тема місяця: «Спільнота»
Урок 13.Комунікація та співпрацяІнтерактивна вправа 13
Інтерактивна вправа 13.1
Урок 14.Алгоритм. Наслідки порушення плану (алгоритму), послідовності подій у близькому середовищі, готових програмах, іграх.
Інтерактивна вправа 14
Інтерактивна вправа 14.1
Інтерактивна вправа 14.2
Урок 15.Складання простих алгоритмів для виконавця. Виконавець і його система команд. Виправлення помилок у планах і алгоритмах.
Інтерактивна вправа 15
Інтерактивна вправа 15.1
Інтерактивна вправа 15.2
Інтерактивна вправа 15.3
Інтерактивна вправа 15.4
Урок 16.Етика спілкування в мережах та в реальному житті, особливості цифрового спілкування. Як уникнути цькування і діяти у випадку образ у цифровому спілкуванні.
Інтерактивна вправа 16
Інтерактивна вправа 16.1
V. Тема місяця: «Цінності»
Урок 17.Формулювання запитань (типу “так / ні”, відкриті, уточнювальні) до розповідей, текстів, завдань. Формулювання запитів для пристроїв і людей. Головні/ ключові слова для пошуку інформації в навколишньому середовищі та мережах (“про що я хочу дізнатися?”).Інтерактивна вправа 17
Інтерактивна вправа 17.1
Урок 18.Приклади фіксування інформації людиною і машиною. Кодування відповідей “так–ні” спеціальними знаками (0–1, червоний – зелений, жестами) тощо. Емотикони, інформаційні знаки, схеми як закодована інформація.
Інтерактивна вправа 18
Інтерактивна вправа 18.1
Інтерактивна вправа 18.2
Урок 19.Завдання прості і складні. Послідовність розв’язування складного завдання. Конструювання. Графічний редактор.
Інтерактивна вправа 19
Інтерактивна вправа 19.1
Урок20.Впорядкування простих послідовностей для розв’язування проблем, виявлення закономірностей і помилок у послідовностях
Інтерактивна вправа 20
Інтерактивна вправа 20.1
Інтерактивна вправа 20.2
VІ. Тема місяця: «Хочу-можу-треба»
Урок 21.Подія, послідовність подій. Презентуванння власних ідей, думок, готових чи створених інформаційних продуктів перед аудиторією.Інтерактивна вправа 21
Інтерактивна вправа 21.1
Урок 22.Наслідки порушення плану (алгоритму), послідовності подій у близькому середовищі, готових програмах, іграх. Складання простих алгоритмів для виконавця.
Інтерактивна вправа 22
Інтерактивна вправа 22.1
Урок 23.Алгоритм. Заповнення таблиць на пристроях і без них, прості розрахунки. Програми та пристрої дляпростих розрахунків
Інтерактивна вправа 23
Інтерактивна вправа 23.1
VІІ. Тема місяця: «Ідеї-винаходи-відкриття»
Урок 24.Збирання даних (фото-, відео-, аудіо-, текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, їх фіксування на носіях (папір, флешка тощо). Збереження даних та інформації на носіях. Приклади доступних носіїв.Інтерактивна вправа 24
Інтерактивна вправа 24.1
Інтерактивна вправа 24.2
Урок 25.Завдання прості і складні. Послідовність розв’язування складного завдання. Конструювання.
Інтерактивна вправа 25
Інтерактивна вправа 25.1
Урок 26.Збереження інформаційних продуктів на пристроях.
Інтерактивна вправа 26
Інтерактивна вправа 26.1
Інтерактивна вправа 26.2
Урок 27.Програми та засоби, які полегшують спілкування з людьми з особливими потребами.
Інтерактивна вправа 27.
Інтерактивна вправа 27.1
VІІІ. Тема місяця: «Рухі час»
Урок 28.Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми. Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми.Інтерактивна вправа 28
Інтерактивна вправа 28.1
Інтерактивна вправа 28.2
Урок 29.Перегляд навчального відео, анімацій, схем, пошук та навігація у безпечних мережах та інтернеті за допомогою цифрових пристроїв.
Інтерактивна вправа 29
Інтерактивна вправа 29.1
Урок 30.Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі.Інтерактивна вправа 30
Інтерактивна вправа 30.1
Інтерактивна вправа 30,2
Урок 31.Можливості цифрових пристроїв, призначення, вмикання / вимикання , перевантаження. Цифрові пристрої як приватна власність іншої особи, колективу, організації.
Інтерактивна вправа 31
Інтерактивна вправа 31.1
IX. Тема місяця: «Все пов’язано з усім»
Урок 32.Електронні тексти. Створення простих електронних текстів методом набору і голосовим.Інтерактивна вправа 32
Інтерактивна вправа 32.1
Урок 33.Алгоритм. Змінювання кроків для досягнення іншої цілі
Інтерактивна вправа 33
Інтерактивна вправа 33.1
Урок 34.Що можуть і не можуть виконати машини і люди. Очікуваний результат.
Інтерактивна вправа 34
Інтерактивна вправа 34.1
Урок 35Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік
Інтерактивна вправа 35
Немає коментарів:
Дописати коментар